Mistä kaikki alkoi
Vuoden 2023 lopulla minulle tarjoutui mahdollisuus toteuttaa yksi pitkäaikaisista ammatillisista haaveistani, eli yrittäjyys. Näin syntyi Brandship Company Oy – yritys, joka haluaa tarjota aitoja ja arvoa mahdollistavia yhteistöitä artistien, yritysten, tuotteiden ja palvelujen välillä.
Matkani Brand Partnershipin ja kumppanuusmarkkinoinnin maailmaan alkoi jo kymmenisen vuonna sitten, kun minut palkattiin Warner Music Finlandille vastaamaan artistien kaupallisista yhteistöistä. Se on pitänyt sisällään alan pioneerityön lisäksi huikeita kohtaamisia, oivalluksia ja oppeja sekä ennen kaikkea hauskuutta ja iloa! Se on ollut menestys niin artistien, brändien, Warnerin kuin henkilökohtaisestakin näkökulmasta ja ilokseni matka jatkuu edelleen.
Rakastan ideoida, luoda ja toteuttaa Brand Partnershippejä ja niiden myötä auttaa asiakkaitani löytämään juuri heille oikea tapa kasvattaa liiketoimintaansa, olipa sitten kyseessä brändi tai toimisto. Työhöni kuuluu myös tuntea ja tietää, mistä edustamani artistit pitävät ja mitä he kokevat omakseen. Menestys syntyykin juuri oikeanlaisesta Brand Matchista, eli siitä, kun yhteistyö vaikuttajien – esimerkiksi artistien tai muiden julkisuuden henkilöiden – ja brändien välillä on luontevaa ja molempia osapuolia aidosti kiinnostavaa.
Brandship Company on erikoistunut juuri näiden palveluiden ja yhteistöiden rakentamiseen.
Founder
Robert ”Roope” von Alfthan on urallaan toiminut promoottorina ja markkinointitehtävissä useille koti- ja ulkomaisille huippuartisteille useissa levy-yhtiöissä. Hän on myös johtanut Radio NRJ:n markkinointia vuosikymmenen ajan tuottaen tapahtumia kuten NRJ in The Park, Kaivarin kesäkonsertit, NRJ Radio Awards jne.
Roope on myös johtanut menestyksekkäästi myyntiä Suomen toiseksi suurimmassa tapahtumamarkkinoinnin
suunnittelu- ja tuotantoyhtiössä Factor Nova Oy:ssä.